Medewerkers vertellen

Lotte
 
een vraag te gek
‘omdat ik weet dat aandacht hebben veel kan verbeteren’
 

 

‘Vroeger stond in mijn rapport regelmatig dat ik wel wat minder lief mocht zijn. Ik was heel gevoelig voor onrecht, nam het altijd op voor de underdog. Als iemand gepest werd, wilde ik helpen. Ik ben nog steeds heel liefdevol. Maar ik heb wel ambitie. Ik wil dat het over meer gaat dan alleen een leuke dag hebben. Ik wil dat iemand gehoord wordt er de mogelijkheden krijgt die hij nodig heeft. Met die gedachte zie ik dat er nog veel dingen beter kunnen in de zorg. Ik voel me sterk en zet me daar graag voor in.’

Lotte, persoonlijk begeleider Odion de Boomgaard

 

Odion moedigt cliënten en medewerkers  aan vragen te stellen, om samen antwoorden te vinden die het leven plezieriger maken. Hierbij is geen vraag te gek.
Actuele vacatures

 

service bureau

bezoekadres
Mercuriusweg 5A
1531 AD Wormer

postadres
Postbus 88
1530 AB Wormer
t. 0299 412 812
f. 0299 412 824
e. info@odion.nl

 

 

volg ons:

 

proclaimer

Dit is de officiële werken bij site van Odion. Odion streeft ernaar dat de aangeboden informatie correct is. Kom je desondanks informatie tegen die onjuist of verouderd is, dan vernemen wij dit graag. Je kunt hiervoor onze contactpagina gebruiken.

privacy >>